Info Kontakt Hledat Přihlásit
Košík 0

Způsoby a ceny dopravy

GEIS PPL Česká pošta Zásilkovna Osobní převzetí Kurýrní služba  - Boardstar (pouze Praha)

Do dvou pracovních dnů od potvrzení objednávky

(Zboží z externích skladů – 5-7 dní)

Do dvou pracovních dnů od potvrzení objednávky

(Zboží z externích skladů – 5-7 dní)

Do dvou pracovních dnů od potvrzení objednávky

(Zboží z externích skladů – 5-7 dní)

Do pěti pracovních dnů od potvrzení objednávky

(Zboží z externích skladů – 5-7 dní)

Ihned po potvrzení objednávky

na daném obchodě

Při potvrzení objednávky do 9 hodin, dodání tentýž den. Od 9 hodin následující pracovní den.

(Zboží z externích skladů – 5-7 dní)

Nad 900 Kč doprava zdarma Nad 2.500 Kč doprava zdarma Nad 2.500 Kč doprava zdarma Nad 900 Kč doprava zdarma až 20% sleva na prodejně Nad 3.000 Kč doprava zdarma
89 Kč 110 Kč 95 Kč 75 Kč zdarma 139 Kč



PPL
Jakmile potvrdíte objednávku zboží, uloží se do naší databáze a na Váš email bude zasláno potvrzení objednávky a shrnutí jejího obsahu. Vaše objednávka bude zpravidla připravena k odeslání následující pracovní den po objednání, u externích skladů den následující.

Další krok je předávka zboží firmě PPL, o které budete ihned informováni. Na Vaší emailovou adresu dojde potvrzení předání, cena zboží i s poštovným, Vámi vybraný způsob dodání a 11místné číslo zásilky. Díky tomuto číslu můžete na webu PPL kontrolovat, kde se Vámi objednané zboží právě nachází.

Dopravní firma PPL doručuje zásilky pouze během pracovních dnů, a to v době od 8 do 18 hodin(u večerního dodání v době od 17 do 21 hodin). Jestliže nebudete doma, pak se firma PPL prostřednictvím jejich řidiče pokusí o doručení další pracovní den.

Zásilku očekávejte během 3 dnů od odeslání objednávky, kurýr Vás v den doručení kontaktuje a domluví se s Vámi na čase doručení, případně potvrdí výši dobírky. (Jestliže jste neplatili on-line platební kartou.)

Jestliže u nás nakoupíte nad 2500 Kč, máte možnost bezplatně využít PPL.

 

PPL Soukromá adresa

  • celostátní expresní přeprava balíkových zásilek na soukromé adresy (B2C doručení)
  • proaktivní komunikace s příjemcem ze strany PPL - řidič před doručením kontaktuje příjemce tak, aby došlo k souladu potřeb obou subjektů
  • maximální hmotnost zásilky 50 kg
  • maximální délka zásilky (nejdelší strana) 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm
  • standardní doručení následující pracovní den 8:00 – 18:00 hod.
  • ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) – večerní doručení je možné pro vybraná PSČ, jejichž výčet naleznete zde
  • pojištění do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravného a možnost dalšího připojištění (více info zde)
  • možnost objednat svoz i doručení zásilky na libovolnou adresu
  • možnost zaslat zásilku na dobírku nebo kombinace s produktem Dokumenty zpět(veškeré dokumenty, které musí být podepsány příjemcem a následně zaslány zpět na adresu zasílatele = vhodné např. pro smlouvy)
  • možnost inkasa dobírky (platební kartou nebo v hotovosti)

PPL Sobotní dodání

Společnost PPL nabízí u zásilek podaných v pátek možnost sobotního doručení. Pokud zvolíte sobotní dodání,  odešleme zásilku následující pátek a následující sobotu bude doručena(např. objednáte ve středu, pošleme v pátek a PPL v sobotu doručí, pozor: objednáte-li v pátek, zásilka bude expedována následující pátek)

Sledování zásilky
Po předání Vámi objednaného zboží firmě PPL dostanete e-mail s potvrzením předávky a s 11-ti místným číslem zásilky. Toto číslo zadejte na webové stránky PPL, pak můžete neustále kontrolovat pohyb objednaného zboží.

Převzetí a reklamace
Ihned po příjezdu kurýra firmy PPL se ujistěte, že je obal objednaného zboží v pořádku. V opačném případě má kurýr povinnost tuto vadu oficiálně zaznamenat do přepravního listu, až pak můžete převzít zásilku. Zboží uvnitř zkontrolujte po odjezdu kurýra a v případě jakékoli vady kontaktujte přepravní firmu PPL prostřednictvím čísla zásilky. Poškozené zboží musíte nahlásit do 72 hodin po jeho převzetí, pak máte právo na sepsání zápisu o škodě.

Poštovné při zasílání do ČR  – PPL
Poštovné v případě dodání zboží prostřednictvím firmy PPL  je 110 Kč. V případě nákupu nad 900 Kč poštovné neplatíte.

 

Poštovné při zasílání na Slovensko  – PPL Slovensko
Poštovné v případě dodání zboží prostřednictvím firmy PPL  je 215 Kč. V případě nákupu nad 2000 Kč / 100 EUR poštovné neplatíte. Bankovní spojení pro platby ze Slovenska: Banka ČSOB a.s. , SWIFT: CEKOCZPP, CZIBAN: CZ86 0300 0000 0002 1470 0571

Poštovné při zasílání do EU (mimo ČR a Slovensko) – Různí dopravci
Dopravní společnosti PPL a DHL můžete využít i v případě, že chcete zásilku doručit mimo území České republiky a Slovenska. Pak se poštovné liší podle cílové destinace, většinou se pohybuje kolem částky 500 Kč / 20 EUR. 

Poštovné při zasílání mimo EU
Dopravní společnosti PPL a DHL můžete využít i v případě, že chcete zásilku doručit mimo země EU. Pak se poštovné liší podle cílové destinace, většinou se pohybuje kolem částky 2000 Kč / 80 EUR.


Česká pošta
V případě platby při převzetí činí poštovné 95 Kč (Balík do ruky), částku platíte při převzetí zboží. Jestliže používáte platební kartu, pak poštovné činí 95 Kč a částku platíte při objednávce zboží.

Alternativně můžete využít služby Balík na poštu za 89 Kč (zdarma na objednávky nad 2 500 Kč) nebo Balík do balíkovny za 59 Kč (zdarna na objednávky nad 900 Kč).

Doručení zásilky očekávejte nejpozději do 3 pracovních dnů. Jestliže v okamžiku doručení nebudete doma, bude objednávka odvezena na nejbližší poštu a ve schránce naleznete písemné vyzvání k vyzvednutí zásilky. Počínaje tímto okamžikem máte jeden týden na vyzvednutí zboží, v opačném případě bude zásilka odeslána zpět a Vaše objednávka bude zrušena. U objednávek z mimopražských obchodů, je termín dodání o den delší, oproti dodání z pražských obchodů.

Jestliže nás kontaktujete, můžeme obnovit zrušenou objednávku a zboží poslat podruhé. V případě jakýchkoli dotazů či problémů se obraťte na zákaznický servis (proklik na kontakty).

Jestliže u nás nakoupíte nad 900 Kč, máte možnost bezplatně využít Českou Poštu (varianta Balík do balíkovny). U ostatních variant platí doprava zdarma pro objednávky nad 2 500 Kč.

Kurýrní servis – Boardstar
Tuto službu můžete využívat pouze na území Prahy, umožňuje nejrychlejší doručení zásilky. Jestliže byla Vaše objednávka přijata do 9 hodin, pak se k Vám zásilka dostane ten samý den. Jestliže byla objednávka přijata až po 9:00, bude Vám zboží doručeno nejpozději druhý pracovní den. Zboží z mimopražských obchodů a skladu Represent – dodání o den déle.

Cena kurýra činí 139 Kč.

Jestliže u nás nakoupíte nad 3.000 Kč, máte možnost bezplatně využít kurýrní servis.


Zásilkovna
Jakmile potvrdíte objednávku zboží, uloží se do naší databáze a na Váš email bude zasláno potvrzení objednávky a shrnutí jejího obsahu. Vaše objednávka bude zpravidla připravena k odeslání následující pracovní den po objednání, u externích skladů 2.-5. den.

Další krok je předávka zboží firmě Zásilkovna, o které budete ihned informováni. Na Vaší emailovou adresu dojde potvrzení předání, cena zboží i s poštovným, Vámi vybraný způsob dodání a 11místné číslo zásilky. Díky tomuto číslu můžete na webu zasilkovna.cz kontrolovat, kde se Vámi objednané zboží právě nachází. Předpokládaný termín dodání na vybranou zásilkovnu je 3-5 dní.

Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem.
Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Jestliže u nás nakoupíte nad 900 Kč, máte možnost bezplatně využít Zásilkovnu.

Parametry standardních zásilek

  • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
  • Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
  • Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám a budou zaslány jiným dopravcem(PPL, ČP)


GEIS
Jakmile potvrdíte objednávku zboží, uloží se do naší databáze a na Váš email bude zasláno potvrzení objednávky a shrnutí jejího obsahu. Vaše objednávka bude zpravidla připravena k odeslání následující pracovní den po objednání, u externích skladů den následující.

Další krok je předávka zboží firmě GEIS, o které budete ihned informováni. Na Vaší emailovou adresu dojde potvrzení předání, cena zboží i s poštovným, Vámi vybraný způsob dodání a 11místné číslo zásilky. Díky tomuto číslu můžete na webu GEIS kontrolovat, kde se Vámi objednané zboží právě nachází.

Dopravní firma GEIS doručuje zásilky pouze během pracovních dnů, a to v době od 8 do 18 hodin(u večerního dodání v době od 17 do 21 hodin). Jestliže nebudete doma, pak se firma GEIS prostřednictvím jejich řidiče pokusí o doručení další pracovní den.

Zásilku očekávejte během 3 dnů od odeslání objednávky, kurýr Vás v den doručení kontaktuje a domluví se s Vámi na čase doručení, případně potvrdí výši dobírky. (Jestliže jste neplatili on-line platební kartou.)

Jestliže u nás nakoupíte nad 900 Kč, máte možnost bezplatně využít GEIS.


BLACK FRIDAY To chci!
{cjaffil_pixel} {rtb_pixel}

Tato stránka využívá cookies pro zvýšení komfortu vašeho nakupování. Používáním této stránky souhlasíte s jejich využitím. Více o cookies naleznete ZDE.

ROZUMÍM