0

Způsoby a ceny dopravy


PPL

Po odeslání Vaší objednávky vám pošleme trasovací číslo. Cestu vaší zásilky můžete sledovat online. Dopravce Vás bude informovat o doručení telefonicky.

Dopravní firma PPL doručuje zásilky pouze během pracovních dnů, a to v době od 8 do 18 hodin. Po odeslání Vaší objednávky vám pošleme trasovací číslo. Dopravce Vás bude informovat o doručení telefonicky.

U večerního dodání v době od 17 do 21 hodin.

Jestliže nebudete zastiženi, pak se firma PPL prostřednictvím jejich řidiče pokusí o doručení další pracovní den.

Užitečné informace naleznete ZDE

Dpd CZ

Po odeslání Vaší objednávky vám pošleme trasovací číslo. Cestu vaší zásilky můžete sledovat online. Dopravce Vás bude informovat o doručení telefonicky.

Dopravní firma PPL doručuje zásilky pouze během pracovních dnů, a to v době od 8 do 18 hodin.

Užitečné informace naleznete ZDE

Zásilkovna

V košíku vyberte výdejní místo Z-point, které máte nejblíže, po odeslání Vaší objednávky vám pošleme trasovací číslo. Cestu vaší zásilky můžete sledovat online. Po doručení zásilky na zvolené výdejní místo, obdržíte SMS a email s heslem. Od té chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.

Užitečné informace naleznete ZDE

Česká Pošta – Balík do balíkovny

V košíku vyberte výdejní místo Balíkovny, které máte nejblíže, po odeslání Vaší objednávky vám pošleme trasovací číslo. Cestu vaší zásilky můžete sledovat online.

Vyzvednutí Vaší zásilky je jednoduché, Po doručení zásilky na zvolené výdejní místo, obdržíte SMS a email s kódem. Od té chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Užitečné informace naleznete ZDE

 

Česká Pošta – Balík do ruky

Po odeslání Vaší objednávky vám pošleme trasovací číslo. Cestu vaší zásilky můžete sledovat online. Dopravce Vás bude informovat o doručení telefonicky.

Česká pošta doručuje zásilky pouze během pracovních dnů, a to v době od 8 do 16 hodin.

Užitečné informace naleznete ZDE

 

Česká Pošta – Balík na Poštu

V košíku vyberte poštu, kterou máte nejblíže, po odeslání Vaší objednávky vám pošleme trasovací číslo. Cestu vaší zásilky můžete sledovat online.

Ve chvíli kdy bude zásilka uložena na poštu, budete informováni pomocí SMS nebo emailem. K vyzvednutí zásilky nepotřebujete občanský, průkaz, stačí se prokázat kódem zásilky, který Vám bude doručen pomocí SMS nebo emailem.

Užitečné informace naleznete ZDE

 

Převzetí a reklamace
Ihned po příjezdu kurýra dopravní firmy se ujistěte, že je obal objednaného zboží v pořádku. V opačném případě má kurýr povinnost tuto vadu oficiálně zaznamenat do přepravního listu, až pak můžete převzít zásilku. Zboží uvnitř zkontrolujte po odjezdu kurýra a v případě jakékoli vady kontaktujte přepravní firmu prostřednictvím čísla zásilky. Poškozené zboží musíte nahlásit do 72 hodin po jeho převzetí, pak máte právo na sepsání zápisu o škodě.

Sledování zásilky
Po přijetí objednávky Vám zašleme sledovací číslo zásilky, a tak máte vždy přehled, kde se Vaše zásilka právě nachází.