0

Iriedaily

IRIEDAILY není jen další streetwearová značka z Berlína, ve skutečnosti je to příběh o přátelství, DIY, zodpovědnosti, respektu a výzvě zůstat věrný DNA „STAY DIFFERENT“.

Položek: 145

IRIEDAILY historie

Bylo to v roce 1990, kdy byl vlastně položen základ pro IRIEDAILY prostřednictvím WARD PRODUCTIONS – tiskařské společnosti specializované na sítotisk, kterou založili Walter Molt, Achim Probst, Roland Wagner a Daniel Luger – kde se vyrábí zboží pro ikonické místní kapely jako Jingo de Lunch , Plan B nebo Einstürzende Neubauten.

O čtyři roky později však byla výroba konkrétního zboží zastavena ve prospěch zaměření na myšlenku vytvořit a přidat vlastní chuť rostoucímu trhu se streetwearem. V důsledku toho byla společnost IRIEDAILY založena v roce 1994 Danielem Lugerem, Rolandem Wagnerem a Walterem Moltem – k týmu se jako umělecký ředitel připojil pouliční umělec Jaybo Monk, jehož osobitý styl utvářel tvář společnosti po léta významným způsobem.

Efektivní růst měl vždy velký význam pro skutečné vlastníky firem, což na oplátku zajistilo IRIEDAILY překonání mnoha krizí v textilním obchodu po celá ta léta. V dnešní době může značka označit za svou oddanou a neustále se rozrůstající komunitu fanoušků, což podtrhuje skutečnost, že produkty – kolekce pro muže a ženy a také spousta doplňků, které suverénně stojí mezi streetwearem, sportovním oblečením a street fashion – jsou nyní prodávané ve více než 400 obchodech v patnácti různých zemích.

Od založení společnosti uplynulo 28 let a od té doby se počet stálých zaměstnanců IRIEDAILY rozrostl na impozantní počet přes 40, z nichž většinu tvoří již řadu let.

IRIEDAILY Flag Logo

Ke značce patří logo! Logo nejen pomáhá zvýšit hodnotu uznání, ale v nejlepším případě také odráží filozofii a principy značky. A přesně tak je to s logem IRIEDAILY Flag!

Náš slogan „Slovo je mocnější než meč“ symbolicky představuje pírko, které leží nad mečem. Logo nemohlo lépe vyjádřit naši filozofii, protože pro IRIEDAILY je jasné, že férové a mírumilovně mluvené slovo by mělo být vždy preferováno jako nástroj konfrontace a že násilí by nemělo mít žádnou šanci. Kreativita je skvělý způsob, jak bojovat proti nespravedlnosti a předsudkům.

Kromě toho logo také kombinuje nápis IRIEDAILY v dřívějším designu „bez ohledu na věc“. Při bližším prozkoumání můžete objevit téměř historické glyfové logo nad posledním písmenem, které existuje od počátků IRIEDAILY. Poznáváte iniciály ID v logu glyfu?

V logu by samozřejmě neměl chybět rok založení IRIEDAILY – „Est. 1994” začátek již 28 let nejlepšího streetwearu z Berlína!

Fair Wear

Vzhledem k obecnému osobnímu přístupu a filozofii společnosti se IRIEDAILY počátkem roku 2016 připojila k Fair Wear Foundation (FWF). FWF je nezávislá a nezisková organizace a společně se svými členy FWF usiluje o lepší pracovní podmínky a procesy ve výrobním zařízení textilního průmyslu. Zaměřuje se na konfekční průmysl, tedy tam, kde se látky zpracovávají na textilní výrobky. Kromě monitorování a podávání zpráv o pokroku dosaženém členskými společnostmi je jedním z hlavních úkolů FWF monitorování výrobních zařízení na místě. Po pouhých 2,5 letech Iriedaily dosáhla statusu Leader. Status vůdce je nejvyšší status, který může FWF udělit.