0

FAQ - nejčastěji kladené dotazy


Nákup přes e-shop
Nechci platit poštovné, je možné přijít si pro objednávku osobně?
Samozřejmě, dokonce dostanete až 12 % slevu. Můžete se stavit v jedné z našich prodejen v Praze.


Kdy mi dodáte zboží, když nakoupím přes e-shop?
Objednávku můžete očekávat nejpozději do 3 pracovních dnů.


Jak mi bude objednávka dodána?
Máte na výběr z těchto možností: Česká pošta, dopravní firma PPL, dopravní firma DPD CZ, Zásilkovna.cz.

Česká pošta: Jestliže v okamžiku doručení nebudete doma, bude objednávka odvezena na nejbližší poštu a ve schránce naleznete „výzvu k vyzvednutí zásilky“. Počínaje tímto okamžikem máte jeden týden na vyzvednutí zboží, v opačném případě bude zásilka odeslána zpět a vaše objednávka bude zrušena. Jestliže nás kontaktujete, můžeme obnovit zrušenou objednávku a zboží poslat podruhé. V případě jakýchkoli dotazů či problémů se obraťte na zákaznický servis.

PPL: Zásilku očekávejte během 3 dnů od odeslání objednávky. Kurýr vám několik hodin před předáním zavolá a domluví se s vámi na čase doručení, případně potvrdí cenu i s dobírkou. (Jestliže jste nevyužili on-line platební kartu.)

DPD CZ: Dopravní firma DPD doručuje zásilky přímo k vám domů, během pracovních dnů, a to v době od 9 do 18 hodin. Jestliže nebudete doma, pak se firma DPD prostřednictvím jejich řidiče pokusí o doručení další pracovní den. Zásilku očekávejte během 3 dnů od odeslání objednávky, kurýr vás v den doručení kontaktuje a domluví se s vámi na čase doručení, případně potvrdí výši dobírky. Po expedování můžete balík sledovat pomocí jeho čísla, které zjistíte po přihlášení v přehledu objednávek (objednávku je možné sledovat až po převozu balíků na depo.

Zásilkovna.cz: Svou objednávku z eshopu si běžně můžete vyzvednout už druhý den na výdejním místě, které si vyberete.

 

Kolik stojí poštovné?
Česká pošta: Balík do ruky:110 Kč, jestliže nakoupíte za více než 2.500 Kč, je tato služba bezplatná.

Poštovné v případě dodání zboží prostřednictvím firmy PPL  je 110 Kč.

V případě nákupu nad 2 500 Kč tuto službu neplatíte.

DPD CZ: Za doručení zaplatíte 95 Kč, při nákupu nad 1 500 Kč neplatíte nic.

Zásilkovna.cz: Běžná cena této služby je 59 Kč, bezplatná pro vás bude při nákupu nad 2500 Kč.

Cena za platbu dobírkou je navíc 29 Kč.



Jestliže se rozhodnete nevyužít žádné z nabízených služeb a objednávku si vyzvednete v kamenném obchodě, dostanete až 12 % slevu.


Mohu při placení používat platební kartu?
Ano, v našich prodejnách můžete platit kartami VISA a MasterCard. Dále VISA Electron a Maestro, ale jen tehdy, jestli jejich užití dovoluje vydavatelská banka. Banky umožňují využití embosovaných (reliéfních) karet a dále například virtuálních karet, ty slouží jen k nakupování přes internet.

Platba kartou vám zajistí pohodlné, ale především bezpečné nakupování. Jedná se o bezhotovostní platební styk, takže u sebe nemusíte mít peníze při dodání objednávky. A v neposlední řadě ušetříte za poplatky!

Zárukou bezpečnosti je aplikace 3D-Secure, kterou využívají společnosti MasterCard a Visa. Díky tomuto programu se nemusíte bát platit na internetu. Veškerá manipulace s informacemi o vaší kartě je šifrována systémem HTTPS, což zajišťuje, že se tato data nedostanou k cizím lidem, ani k našim zaměstnancům: Všechny informace jdou rovnou do banky.


Jakými kartami u vás mohu platit?
Můžete použít karty VISA, VISA Electron, MasterCard. Dále Maestro, ale z bezpečnostních podmínek je nemožné zaplatit s touto kartou bez systému 3D- Secure.


Jak u vás mám platit kartou?
- Zadejte druh vaší platební karty
- V dalším kroku se ocitnete na stránce zpracovatelské banky, kde musíte zadat informace o platební kartě (číslo karty, datum ukončení její platnosti, CVV2/CVC2 – Poslední tři číslice napsané na místě určeném pro podpis)
- Čekejte email s potvrzením platební transakce
Přenos dat je naprosto bezpečný. Všechny informace se dostanou přímo k bance, která údaje o vaší platební kartě šifruje. Banka nám pak jen potvrdí platební transakci a my vyřídíme objednávku. Žádný z našich zaměstnanců tedy nemá možnost přístupu k citlivým datům.

 

Mohu si objednat oblečení o velikosti, kterou jsem nenašel na vašem webu?
Veškeré zboží, které je právě k dispozici, máme zobrazeno na našich stránkách. Jestliže máte zájem o velikost, která není u vašeho vybraného oblečení uvedena, ozvěte se nám a my uděláme vše, co je v našich silách.


Chtěl/a bych se dovědět něco o technických parametrech snowboardu, můžu se vás zeptat?
Ano, můžete si buď pročíst poradnu, nebo zavolat, popřípadě se osobně stavit v jednom z našich kamenných obchodů a naši zaměstnanci rádi odpovědí na všechny dotazy.



Velikost zboží

Jak velké mají být boty na snowboard?
Říká se, že snowboardové boty by měly být větší než obuv pro každodenní chůzi, to není pravda! Během jízdy se vám nesmí zvedat pata, proto musí boty na snowboard kopírovat obrys chodidla. Snowboardové boty si kupte nejvíce o půl čísla větší než boty, které normálně nosíte.


Jakým způsobem číslujete boty?
Boty číslujeme pomocí US číslování. Pokud přesto váháte, jak vybrat správnou velikost, neváhejte nás kontaktovat.


Objednal/a jsem si boty, ale nesedí mi velikost. Co teď?
Není problém, zboží nám můžete poslat zpět a my vám ho vyměníme. Na kopii dokladu o koupi napište, jakou velikost byste si přáli a pošlete spolu s produktem na naši adresu.


Začínám jezdit na snowboardu a měřím 185 cm, jak velké si mám pořídit prkno?
Když si před sebe postavíte snowboard, měl by vám sahat zhruba po ústa. Pokročilým pak do výšky mezi nosem a bradou, ale záleží na typu snowboardu (na jaké ježdění je určen). Jestli si nejste jistí a chcete s koupí snowboardu pomoci, pročtěte si poradnu nebo se zeptejte přímo nás.



Prodejna

Mohu si ve vašem obchodě rezervovat zboží?
Samozřejmě, rezervujeme vám, vše co chcete. Žádnou zálohu nemusíte platit, zeptáme se jen na jméno a telefonní číslo. Pozor, rezervace propadá druhý den po šesté hodině večer.

Máte skladem všechno zboží, které je uvedeno na vašich webových stránkách?
Ano, všechny výrobky na internetu máme k dispozici v našich kamenných prodejnách. Přijďte a my vám se vším poradíme, ještě k tomu dostanete slevu 20 % za to, že si objednané zboží vyzvednete osobně.

Je možné použít platební kartu?
Jistě, můžete použít karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.



Výměna nebo vrácení zboží

Mohu zboží vrátit nebo vyměnit, jestliže jsem špatně odhadl/a velikost?
Ano, výrobek můžete vrátit bez udání důvodu do dvou týnů od jeho dodání. Ovšem v případě, že nese známky používání, nárok ztrácíte. Vše je podrobně popsáno zde.


Přes internet jsem si u vás koupil/a tričko, ale bylo mi velké. Chci ho reklamovat, jak mám postupovat?
Nezaměňujte pojmy: Reklamace se uplatňuje jen v případě výrobku, u něhož se objeví nějaká vada. Vy máte nárok na výměnu nebo vrácení trička (může se jednat třeba i o boty nebo jiné zboží). Výrobek zašlete zpět, včetně dokladu o jeho koupi. My vám vrátíme peníze, nebo výrobek vyměníme za nový, záleží na vás. Pozor! V případě, že byl výrobek použitý, nemáte na výměnu či vrácení zboží nárok!


Reklamace

Jak staré zboží mohu ještě reklamovat?
Záruční doba, během které můžete požadovat uplatnění reklamace, trvá 2 roky.


Kde mohu uplatnit reklamaci zboží pořízeného přes e-shop?

Zboží posílejte na adresu:

{VAR_P_FIRMA}
Milady Horákové 32
Praha 7 , 170 00

Jestliže s reklamovaným výrobkem nezašlete kopii dokladu o jeho koupi se stručně popsanou vzniklou vadou, ztrácíte na uplatnění reklamace nárok.


Chci reklamovat zboží, co všechno musím mít?
- Vadný produkt (kompletní, čistý a suchý).
- Doklad o nákupu produktu (faktura nebo účtenka).


Musím zboží reklamovat v okamžiku, kdy se poškodí?
Musíte. Poškozený produkt nadále nepoužívejte, reklamujte ho okamžitě. Vada se může rozšířit a výrobek úplně zničit, na reklamaci pak nebude brán zřetel!