0

Historie Thrasheru – skate or hate?

Thrasher Magazine založila v San Franciscu v roce 1981 banda nadšenců nosící vytáhlý ponožky a jezdící na předpotopních, barevnějších skejtech.

K měsíčníku a webový stránce se skejtovejma videama vytvořili vlastní soutěž „Skater of the Year“, kterou v roce 1990 jako první vyhrála nesmrtelná hvězda všech herních konzolí Tony Hawk. 

09.08.2017 1278

 

Slogany jako „Born to Skate“, „Skate or Die“ nebo „Skate and Destroy“ se od tý doby tiskly na trička a spontánně tak začal vznikat merch magazínu. Přesně tak. Žádnej brand nebo label zaměřenej na velkoprodej oblečení.

Možná proto ani žádnej z těhle designů neuspěl tak jako samotný logo Thrasheru v plamenech. S tim se na veřejnosti objevili všichni od Rihanny po Justina Biebera, což se asi nejvíc propíralo vloni, kdy velkolepej fashion magazín Vogue vydal číslo věnovaný výhradně skateboardingu.

Což opět vyvolalo řadu nevole (ne, vole). Zarytý obránci skejtový komunity hejtují, druzí promíjí. 

Co je ale správně? Neni náhodou super, že dokázal Thrasher překročit hranice skejtový komunity a vstoupit do nesmrtelný síně slávy? Že se jejich plameny, slogan Skate and Destroy nebo pentagramová Skategoat staly cejchem nezávislosti v oceánu mainstreamu? 

Thrasher bude stejně vždycky patřit klukům ze skateparků. Tak nedělej vofuky, že ho teď vidíš na každym rohu, podívej se na nejnovější kousky v e-shopu a dej na ulici všem těm mainstreamovkám vědět, že Thrasher tee má být správně aspoň trochu natržený.

 

>> NOVÁ THRASHER KOLEKCE 2017 <<

 

 

skate or die