Info Kontakt Hledat Přihlásit
Košík 0

FAQ - nejčastěji kladené dotazy

Nákup přes e-shop
Nechci platit poštovné, je možné přijít si pro objednávku osobně?
Samozřejmě, dokonce dostanete celých 12% slevu. Můžete se stavit v jedné z našich prodejen v Praze.


Kdy mi dodáte zboží, když nakoupím přes e-shop?
Objednávku můžete očekávat nejpozději do 3 pracovních dnů.


Jak mi bude objednávka dodána?
Máte na výběr ze tří možností: Česká pošta, dopravní firma PPL nebo kurýrní služba Boardstar. Kurýr působí jen na území hlavního města.

Česká pošta: Jestliže v okamžiku doručení nebudete doma, bude objednávka odvezena na nejbližší poštu a ve schránce naleznete „výzvu k vyzvednutí zásilky“. Počínaje tímto okamžikem máte jeden týden na vyzvednutí zboží, v opačném případě bude zásilka odeslána zpět a Vaše objednávka bude zrušena. Jestliže nás kontaktujete, můžeme obnovit zrušenou objednávku a zboží poslat podruhé. V případě jakýchkoli dotazů či problémů se obraťte na zákaznický servis.

PPL: Zásilku očekávejte během 3 dnů od odeslání objednávky. Kurýr Vám několik hodin před předáním zavolá a domluví se s vámi na čase doručení, případně potvrdí cenu i s dobírkou. (Jestliže jste nevyužili on-line platební kartu.)

Boardstar - kurýrní služba: Tuto službu můžete využívat pouze na území Prahy, umožňuje nejrychlejší doručení zásilky. Jestliže byla Vaše objednávka přijata do 12 hodin , zásilku obdržíte v den objednání. Pokud byla objednávka přijata po 12:00, bude Vám zboží doručeno nejpozději následující pracovní den.


Kolik stojí poštovné?
Česká pošta: V případě platby při převzetí činí poštovné 99 Kč, jestliže nakoupíte za více než 2.500 Kč, je tato služba bezplatná.

Poštovné v případě dodání zboží prostřednictvím firmy PPL  je 99 Kč (v částce je zahrnuta cena 30 Kč za dobírku). V případě nákupu nad 900 Kč tuto službu neplatíte.

Kurýrní služba - Boardstar: cena za doručení je 139 Kč. Jestliže nakoupíte za více než 3000 Kč, je pro Vás tato služba bezplatná.

Jestliže se rozhodnete nevyužít žádné z nabízených služeb a objednávku si vyzvednete v kamenném obchodě, dostanete až 12% slevu.


Mohu při placení používat platební kartu?
Ano, v našich prodejnách můžete platit kartami VISA a MasterCard. Dále VISA Electron a Maestro, ale jen tehdy, jestli jejich užití dovoluje vydavatelská banka. Banky umožňují využití embosovaných (reliéfních) karet a dále například virtuálních karet, ty slouží jen k nakupování přes internet.

Platba kartou Vám zajistí pohodlné, ale především bezpečné nakupování. Jedná se o bezhotovostní platební styk, takže u sebe nemusíte mít peníze při dodání objednávky. A v neposlední řadě ušetříte za poplatky!

Zárukou bezpečnosti je aplikace 3D-Secure, kterou využívají společnosti MasterCard a Visa. Díky tomuto programu se nemusíte bát platit na internetu. Veškerá manipulace s informacemi o Vaší kartě je šifrována systémem HTTPS, což zajišťuje, že se tato data nedostanou k cizím lidem, ani k našim zaměstnancům: Všechny informace jdou rovnou do banky.


Jakými kartami u vás mohu platit?
Můžete použít karty VISA, VISA Electron, MasterCard. Dále Maestro, ale z bezpečnostních podmínek je nemožné zaplatit s touto kartou bez systému 3D- Secure.


Jak u vás mám platit kartou?
- Zadejte druh Vaší platební karty
- V dalším kroku se ocitnete na stránce zpracovatelské banky, kde musíte zadat informace o platební kartě (číslo karty, datum ukončení její platnosti, CVV2/CVC2 – Poslední tři číslice napsané na místě určeném pro podpis)
- Čekejte email s potvrzením platební transakce
Přenos dat je naprosto bezpečný. Všechny informace se dostanou přímo k bance, která údaje o Vaší platební kartě šifruje. Banka nám pak jen potvrdí platební transakci a my vyřídíme objednávku. Žádný z našich zaměstnanců tedy nemá možnost přístupu k citlivým datům.

 

Mohu si objednat oblečení o velikosti, kterou jsem nenašel na vašem webu?
Veškeré zboží, které je právě k dispozici, máme zobrazeno na našich stránkách. Jestliže máte zájem o velikost, která není u Vašeho vybraného oblečení uvedena, ozvěte se nám a my uděláme vše, co je v našich silách.


Chtěl/a bych se dovědět něco o technických parametrech snowboardu, můžu se vás zeptat?
Ano, můžete si buď pročíst poradnu, nebo zavolat, popřípadě se osobně stavit v jednom z našich kamenných obchodů a naši zaměstnanci rádi odpovědí na všechny dotazy.



Velikost zboží

Jak velké mají být boty na snowboard?
Říká se, že snowboardové boty by měly být větší než obuv pro každodenní chůzi, to není pravda! Během jízdy se Vám nesmí zvedat pata, proto musí boty na snowboard kopírovat obrys chodidla. Snowboardové boty si kupte nejvíce o půl čísla větší než boty, které normálně nosíte.


Jakým způsobem číslujete boty?
Boty číslujeme pomocí US číslování. Pokud přesto váháte, jak vybrat správnou velikost, neváhejte nás kontaktovat.


Objednal/a jsem si boty, ale nesedí mi velikost. Co teď?
Není problém, zboží nám můžete poslat zpět na adresu Extreme Distribution s.r.o., Milady Horákové 32, 170 00 Praha 7 a my Vám ho vyměníme. Na kopii dokladu o koupi napište, jakou velikost by jste si přáli a pošlete spolu s produktem na naši adresu.


Začínám jezdit na snowboardu a měřím 185 cm, jak velké si mám pořídit prkno?
Když si před sebe postavíte snowboard, měl by Vám sahat zhruba po ústa. Pokročilým pak do výšky mezi nosem a bradou, ale záleží na typu snowboardu (na jaké ježdění je určen). Jestli si nejste jistí a chcete s koupí snowboardu pomoci, pročtěte si poradnu nebo se zeptejte přímo nás.



Prodejna

Mohu si ve vašem obchodě rezervovat zboží?
Samozřejmě, rezervujeme Vám, vše co chcete. Žádnou zálohu nemusíte platit, zeptáme se jen na jméno a telefonní číslo. Pozor, rezervace propadá druhý den po šesté hodině večer.

Máte skladem všechno zboží, které je uvedeno na vašich webových stránkách?
Ano, všechny výrobky na internetu máme k dispozici v našich kamenných prodejnách. Přijďte a my Vám se vším poradíme, ještě k tomu dostanete slevu 12% za to, že si objednané zboží vyzvednete osobně.

Je možné použít platební kartu?
Jistě, můžete použít karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.



Výměna nebo vrácení zboží

Mohu zboží vrátit nebo vyměnit, jestliže jsem špatně odhadl/a velikost?
Ano, výrobek můžete vrátit bez udání důvodu do dvou týnů od jeho dodání. Ovšem v případě, že nese známky používání, nárok ztrácíte. Vše je podrobně popsáno zde.


Přes internet jsem si u vás koupil/a tričko, ale bylo mi velké. Chci ho reklamovat, jak mám postupovat?
Nezaměňujte pojmy: Reklamace se uplatňuje jen v případě výrobku, u něhož se objeví nějaká vada. Vy máte nárok na výměnu nebo vrácení trička (může se jednat třeba i o boty nebo jiné zboží). Výrobek zašlete zpět, včetně dokladu o jeho koupi. My Vám vrátíme peníze, nebo výrobek vyměníme za nový, záleží na Vás. Pozor! V případě, že byl výrobek použitý, nemáte na výměnu či vrácení zboží nárok!


Reklamace

Jak staré zboží mohu ještě reklamovat?
Záruční doba, během které můžete požadovat uplatnění reklamace, trvá 2 roky.


Kde mohu uplatnit reklamaci zboží pořízeného přes e-shop?

Zboží posílejte na adresu:

{VAR_P_FIRMA}
Milady Horákové 32
Praha 7 , 170 00

Jestliže s reklamovaným výrobkem nezašlete kopii dokladu o jeho koupi se stručně popsanou vzniklou vadou, ztrácíte na uplatnění reklamace nárok.


Chci reklamovat zboží, co všechno musím mít?
- Vadný produkt (kompletní, čistý a suchý).
- Doklad o nákupu produktu (faktura nebo účtenka).


Musím zboží reklamovat v okamžiku, kdy se poškodí?
Musíte. Poškozený produkt nadále nepoužívejte, reklamujte ho okamžitě. Vada se může rozšířit a výrobek úplně zničit, na reklamaci pak nebude brán zřetel!

 


Kategorie

Prostor pro vás

Náš blog je otevřený všem, kteří by chtěli jeho prostřednictvím cokoliv sdělit světu.

Pokud chcete uveřejnit zajímavost ze svého okolí, inspirativní zážitek, bulvární skandál, informace o připravované akci nebo report z uskutečněné akce, tak neváhejte a posílejte své články včetně fotek na blog@boardstar.cz

Zajímavé články obratem uveřejníme.

Tato stránka využívá cookies pro zvýšení komfortu vašeho nakupování. Používáním této stránky souhlasíte s jejich využitím. Více o cookies naleznete ZDE.

ROZUMÍM