0

Fjällräven: Bez přírody nejsme nic

05.10.2016 3324

Na našem eshopu a partnerských prodejnách se nově objevila značka Fjällräven. Tato značka s více než 50 letou zkušeností nevyrábí jen vysoce kvalitní produkty, ale zároveň hodně dbá na dopad jejich produktů na životní prostředí.

 

"The Fjällräven Way"

„Naším cílem je zdravější pobyt v přírodě, nyní i pro budoucí generace, “  říká Aiko Bode, vrchní ředitel pro udržitelnost ve společnosti Fjällräven.

Společnost Fjällräven vyrábí funkční, nadčasové outdoorové vybavení s dlouhou životností – to vše s cílem zajistit co nejnižší negativní dopady na životní prostředí. Ale jejich odpovědnost se neomezuje pouze na výrobky. V roce 2013 představili Cestu Fjällräven, metodický nástroj pro práci v oblasti udržitelnosti, kde si zvolili kompas jako symbol, který značce ukazuje cestu. Obsahuje čtyři oblasti činnosti a hlavní směry si vypůjčili z tohoto univerzálního nástroje pro nalezení cesty.

V Cestě Fjällräven N znamená Nature & Environment (Příroda a životní prostředí), E Economy & Business Processes (Ekonomika a podnikové procesy), S Social Responsibility (Společenská odpovědnost), a W Wellbeing (Životní pohoda).

V naší nabídce najdete nejen legendární batoh Fjällräven Kanken, ale také jeho novou verzi Re Kanken, která je vyrobená z 11 recyklovaných plastových lahví a je tak batohem s nejnižším dopadem na životní prostředí na světě.